tisdag 21 oktober 2008

Ett år visare?


Jag har fyllt år igen och då brukar jag sätta mig ner och tänka på året som gått. Vad gäller det gågna året så finns det mycket att tänka på, det har varit ett tungt och händelserikt år. Ett år fyllt av samvetskval, ilska, sorg, glädje och kärlek. Ett år som jag känner att sist och slutligen bara gjort mig starkare.
I Lördags festade jag med min älskade familj och mina vänner, firade min födelsedag men egentligen firade jag att jag klarat mig, hållits flytande och nu mår bättre än på länge.
På festen fanns de människor som stöttat mig, som jag kunnat prata med, som varit där för mig, jag är så lyckligt lottad över att vara omringad av alla dessa underbara människor.

Tack.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis gumman!! Du e ju så snygg, inte kan man tro att du blir äldre ;o).
Puss och Kram
Kata

The Doll sa...

Hej Kata, long time no hear..Hoppas allt e väl med dig vännen.
KRAM!

Lady of the Lake sa...

Du är beundransvärd och det vet du! :-)